Την διοργάνωση δημιουργικού διαγωνισμού για διαφημιστικές εταιρείες ανέλαβε η PRAKSIS σε συνεργασία με την ΕΔΕΕ και την Google, με στόχο την χρήση ψηφιακών εργαλείων για τη δημοσιοποίηση των δράσεων της οργάνωσης για την αντιμετώπιση των αναγκών των προσφύγων, αλλά και την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού για το προσφυγικό ζήτημα.
Η επιλογή των νικητριών συμμετοχών έγινε απο επταμελή επιτροπή αποτελούμενη απο στελέχη διαφημιστικών εταιριών, της ΕΔΕΕ και της PRAKSIS, και γνώμονα τόσο τη δημιουργικότητα όσο και την άμεση αποτελεσματικότητα και στόχο τη διάχυση του έργου της ΜΚΟ.
Δείτε το Δελτίο Τύπου ΕΔΩ